diumenge, 23 de desembre del 2012

Taller de cançons

He de començar dient que el taller que vàrem fer amb Na Sílvia, en un principi em donava certa preocupació perquè cantar és una activitat que m’encanta, però que no tinc veu suficient per dur-la a terme perquè em quedo pràcticament afònica.

El que vaig poder descobrir és que si respiro bé, i amb l’ajuda de Na Sílvia ho vàrem practicar en vàries ocasions, puc projectar millor la veu.

Després en el transcurs de la classe em va encantar sentir la sensació de poder projectar fins a on jo puc la meva veu i definitivament cantar. Va ser una classe divertida, amena i sobre tot i vaig trobar a faltar que no hem fet pràcticament res d’exercicis d’aquest tipus durant la carrera.

Per una altra banda vaig pensar l’interessant que hauria estat poder tenir un cor a la UIB format pels alumnes, com una iniciativa més. I ho vaig comentar amb les companyes i vàrem pensar que hauria estat una experiència interessant.

En definitiva, va ser una classe molt productiva i que em va fer plantejar-me moltes coses que a vegades per inseguretat o falta de coneixement no t’atreveixes a posar en pràctica.

I per aquest motiu vaig estar tan absorta en tot moment que no tinc material per documentar aquesta sessió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada